menu
    1. 3kropki.pl
    2. >
    3. Klucze do gier
    4. >
    5. PC
    6. >
    7. Strategiczne
    8. >
    9. Combat Mission Fortress Italy (PC) (klucz STEAM)

Ilustracja Combat Mission Fortress Italy (PC) (klucz STEAM)
Do schowka

Combat Mission Fortress Italy (PC) (klucz STEAM)

Oceń: ocenaocenaocenaocenaocena
Zaloguj się aby ocenić
Produkt w promocji

274,99 zł

246,30 zł

Najniższa cena z 30 dni: 156,04 zł
Termin wysyłki: Natychmiast po opłaceniu
Koszt dostawy od: darmowa dostawa kodu
DO KOSZYKA
Kupując produkt cyfrowy nie otrzymasz od nas gry w pudełku ale specjalny kod umożliwiający pobranie i/lub aktywację produktu który znajduje się na Twoim koncie w sklepie.

Infografika

Cechy produktu

Producent
Slitherine ltd
Platforma dystrybucji cyfrowej
czy to jest zestaw?
nie
data premiery
2023-09-12
data premiery cyfrowej
2023-09-12
minimalne wymagania sprzętowe
OS: Windows 7 or MacOS 10.7.5 (Lion) Processor: Pentium IV 1.8 GHz or equivalent speed AMD processor Graphics: 256 MB VRAM or better and must support 1024x768 or higher resolution in OpenGL***IMPORTANT*** Not all Intel integrated video cards will play the game. If that is your only video card try the demo before purchasing DirectX: DirectX 10 compatible Sound Card (Windows only) Memory: 4 GB RAM Storage: 13 GB Hard Drive space Additional Notes: The game does not work in a virtualized environment (virtual machine)
rekomendowane wymagania sprzętowe
OS: Windows 10 or MacOS 10.13.x (High Sierra) Processor: Pentium IV 2.8 GHz or equivalent speed AMD processor or better Graphics: 1 GB VRAM or better and must support 1024x768 or higher resolution in OpenGL DirectX: DirectX 12 compatible Sound Card (Windows only) Memory: 8 GB RAM or more Storage: 14 GB Hard Drive space Additional Notes: The game does not work in a virtualized environment (virtual machine)
wersja językowa menu
British flag
wersja językowa napisów
British flag
wersja językowa lektora
British flag

Opis produktu

Combat Mission Fortress Italy przenosi graczy wojennych do „miękkiego podbrzucha Europy”, miejsca, które wcale nim nie było. Twierdza Włochy, bardzo często zaniedbywany teatr wojny, rozpoczyna kampanię sycylijską trwającą od lipca do sierpnia 1943 roku. Sycylia była pierwszym sprawdzianem dla nowo zreorganizowanych i ulepszonych sił amerykańskich, gdy walczyły z siwymi weteranami Wehrmachtu i Luftwaffe, a także szeroką szereg sił armii włoskiej. Suchy teren oferuje wyjątkowe wrażenia fanom misji bojowych z czasów II wojny światowej.

Fortress Italy przenosi graczy wojennych na początek kampanii zachodnich aliantów, mającej na celu przeniesienie walki bezpośrednio na ojczyznę sił Osi. Siły bojowe obejmują pełen zakres historycznie dostępnych sił amerykańskich, włoskich i niemieckich, które walczyły na Sycylii. Do najważniejszych atrakcji należą elitarne formacje, takie jak włoscy Bersaglieri, amerykańscy Rangers i niemiecka dywizja Hermana Göringa. Oprócz zupełnie nowych sił włoskich, zarówno organizacje amerykańskie, jak i niemieckie znacznie różnią się od tych, które można znaleźć w innych grach Combat Mission. Cztery wymagające kampanie i 17 samodzielnych bitew zapewniają wciągającą walkę o kontrolę nad Sycylią. Aby toczyć te bitwy, masz do dyspozycji 38 pojazdów i mnóstwo innej broni, z których wiele jest unikalnych dla Fortecy Włochy.

Graczom przydzielane są szczegółowe misje do wykonania w oparciu o niezwykle zróżnicowany zestaw celów. W misje można grać w czasie rzeczywistym lub w naszym nowatorskim, hybrydowym trybie turowym WeGo, wprowadzonym w pierwszej grze Combat Mission 20 lat temu. WeGo pozwala każdemu graczowi zaplanować 60 sekund walki, a następnie obserwować, jak polecenia obu stron są wykonywane jednocześnie. System WeGo umożliwia także ponowne oglądanie akcji turowych i grę przeciwko innemu graczowi za pośrednictwem poczty elektronicznej (PBEM) lub „hotseatu” na jednym komputerze. Rozgrywka bezpośrednia RealTime i WeGo może również wykorzystywać protokół TCP/IP w sieci LAN lub przez Internet. Ogromną regrywalność zapewnia unikalny system szybkiej bitwy, który umożliwia graczom zakup własnych, niestandardowych sił i walkę na wybranym przez siebie polu bitwy z szerokiej gamy różnych map.

Wszystkie jednostki są przedstawiane jeden do jednego w skali 1:1 w wielokątnych modelach 3D o wysokiej rozdzielczości z przegubowymi zawieszeniami, animowanymi włazami i innymi funkcjami, które sprawiają, że wydają się realne. W przeciwieństwie do innych taktycznych gier wojennych 3D, Combat Mission łączy w sobie fizykę świata rzeczywistego z dokładnie zbadanym przedstawieniem sił, aż po poszczególnych żołnierzy, którzy biorą udział w bitwie. Zaawansowane modelowanie uszkodzeń pojazdów umożliwia śledzenie każdego podsystemu, w tym najbardziej realistyczną balistykę oraz efekty pancerza i post-pancerne dostępne w dowolnej grze. W przeciwieństwie do innych gier, które zapewniają taki poziom realizmu, Combat Mission faktycznie zapewnia go w całym spektrum działań wojennych, w tym w interakcji pogody, oświetlenia i terenu z funkcjonowaniem jednostek i ich broni.

Być może najważniejszą cechą Combat Mission jest szczegółowe i innowacyjne przedstawienie „czynników miękkich”. Doświadczenie, morale, przywództwo i inne elementy działają na poziomie indywidualnego żołnierza i wspólnie zmieniają zachowanie jednostek. Choć kwestie związane z polem bitwy są ważne, większość innych gier pomija je lub w ogóle nie przejmuje się nimi. W prawdziwym świecie posiadanie najlepszej broni nic nie znaczy, jeśli żołnierze, którzy ją obsługują, są zwięci w kłębek ze strachu lub są zbyt rozproszeni, aby zobaczyć, co się wokół nich dzieje.

Wartości penetracji broni i ochrony pancerza opierają się na niezwykle szczegółowych, rzeczywistych danych i algorytmach naukowych, które są specyficzne dla dokładnie tego, co widać w grze. Nie ma żadnych arbitralnych wartości (punktów wytrzymałości) ani wstępnie obliczonych tabel rozdzielczości (CRT), które tak często dają frustrująco niedokładne wyniki. Zaawansowana taktyczna sztuczna inteligencja (TacAI) modeluje stan psychiczny i wrodzone cechy każdego żołnierza na polu bitwy, umożliwiając każdemu żołnierzowi autentyczne zachowanie na polu bitwy, tak jakby był własną, wolno myślącą jednostką.

Symulacja niezależnych żołnierzy jest ważna z innego powodu, ponieważ pozwala misji bojowej uzyskać coś, co nazywamy wykrywaniem względnym. Jest to system, który gwarantuje, że każdy żołnierz ma swój własny, niepowtarzalny widok na pole bitwy, unikając problemu „Borg” występującego w wielu grach, gdzie gdy jedna osoba zauważy wroga, wszyscy inni automatycznie go zauważają i również mogą do niego strzelać . Każdy gracz wojenny na wagę prochu wie, że Mgła Wojny jest jednym z najważniejszych elementów pola bitwy. Bezprecedensowa symulacja dowodzenia i kontroli (C2) w połączeniu z funkcją Relative Spotting pozwala realistycznie przedstawić przepływ informacji i odpowiedzialności pomiędzy żołnierzami, którzy dzielą się między sobą informacjami na temat tego, co widzą na polu bitwy.

Wszystkie te elementy i wiele innych płynnie do siebie pasują, tworząc najbardziej realistyczne wrażenia na polu bitwy. Poziom realizmu nie jest narzucany dużą ilością danych i niejasnych odniesień. Zamiast tego gracze doświadczają tego wszystkiego w środowisku graficznym 3D. Inspirujące środowisko gry Combat Mission jest tym, co przyciąga graczy, a bogactwo rozgrywki sprawia, że grają przez lata.

Opinie o produkcie

+ dodaj swoją opinię

Polecane

Używamy ciasteczek, dzięki którym strona działa poprawnie. zaakceptuj