71,99 zł
10,75 zł
Dzięki tej długo oczekiwanej kontynuacji wysoko ocenionej przez krytyków i hojnie chwalonej gry Deponia, gracz wkracza w drugą rundę. Chaos na Deponii okazuje się jeszcze bardziej szalony niż jego poprzednik i natychmiast rzuca gracza pod jego urok.
Wygląda na to, że po wydarzeniach na Deponii Rufus opamiętał się. Stał się rozważny, przyjacielski, miły i opiekuńczy, bez zamiaru powodowania większego chaosu tylko dla własnych, samolubnych celów. Wygląda na to, że daleko mu do przykuwania się do płonących brzeszczotów pił, tresowania delfinów torpedowych czy żerowania w gniazdach dziobaków. A może jest?
Ostatecznie jest to płonące ostrze piły, które ponownie uziemia Goal na Deponii. Przez przypadek jej świadomość zostaje podzielona na trzy części i zapisana na trzech różnych dyskach.
Teraz zadaniem Rufusa po raz kolejny jest przekonanie wszystkich trzech części Goal, wykorzystując jego niezwykły czarujący spryt, aby ponownie zjednoczyli się, wyruszyli z nią do Elizjum i ocalili Deponię przed pewną zagładą, gdy on już przy tym będzie.
Druga przygoda na Deponii opowiada wyjątkową, samodzielną historię, w którą można grać bez dalszej znajomości pierwszej części. Fani pierwszej części odkrywają nowe aspekty przeszłości znanych postaci i poznają odpowiedzi na otwarte pytania.
Kluczowe cechy