16,76 zł
Aby zagrać w tę zawartość, wymagana jest podstawowa wersja gry Assetto Corsa na Steam.
Witamy w JAPANESE PACK, najnowszym pakiecie zawartości dodatkowej dostępnym dla ASSETTO CORSA, zawierającym zupełnie nowe samochody wybrane przez naszą społeczność.
Bezpośrednio z najlepszych na japońskim rynku krajowym (JDM), Assetto Corsa z dumą prezentuje Pakiet Japoński, wprowadzając siedem nowych samochodów w sumie w dwunastu wersjach, tworząc idealną mieszankę pojazdów różnych klas, typów i wieków, gotową do zaspokojenia smak fanów Assetto Corsa!
Zespół programistów niezwykle ściśle współpracował z producentem samochodów, mając na celu odtworzenie każdego samochodu we wszystkich jego szczegółach, a także dziedzictwa, atmosfery i ekscytujących wrażeń z jazdy, które może zagwarantować tylko ta kombinacja modeli samochodów.
*Mazda MX-5 2016 i MX-5 CUP*
Mazda MX-5 Miata słynie z tego, że jest bardzo wydajną platformą wyścigową; jest znany jako najlepiej sprzedający się roadster na świecie, a niektórzy nawet twierdzą, że ten model jest najczęściej ściganym samochodem na świecie. Mazda wydaje się zgadzać, więc począwszy od 2016 roku na całym świecie pojawi się wiele serii Mazda Global MX-5 Cup, wszystkie z wykorzystaniem tego samego modelu czwartej generacji.
*Mazda RX-7 Spirit R*
RX-7 trzeciej generacji, po raz pierwszy wprowadzony na rynek w 1991 roku, ma szczególnie charakterystyczny wygląd zewnętrzny. Jego lekki, kompaktowy i wysokowydajny silnik Wankla pozwala kierowcy poczuć niesamowitą radość z jazdy. Będący uosobieniem ducha samochodów sportowych Mazdy, RX-7 zdobył popularność wśród klientów od momentu wprowadzenia na rynek w 1978 roku. Produkcja najnowszego modelu RX-7 (FD-3S) zakończyła się w sierpniu 2002 roku.
Seria Spirit R jest dostępna w trzech modelach: Typ-A, dwumiejscowy z pięciobiegową manualną skrzynią biegów; Type-B, czteromiejscowy samochód z pięciobiegową manualną skrzynią biegów; oraz Type-C, czteromiejscowy samochód z czterobiegową automatyczną skrzynią biegów. Wszystkie trzy modele są wyposażone we wspólne elementy wewnętrzne i zewnętrzne, takie jak 17-calowe koła produkowane przez BBS, czerwone zaciski hamulcowe i panele wewnętrzne ze specjalną miękką powłoką, a każdy model wyróżnia się charakterystycznym wyposażeniem, które odróżnia go od pozostałych. Type-A Spirit R to dwumiejscowy model wyposażony w ekskluzywne czerwone pełne fotele kubełkowe wyprodukowane przez Recaro. Te lekkie siedzenia zmniejszają całkowitą masę podwozia pojazdu o około 10 kg. Skuteczność hamowania została zwiększona dzięki zastosowaniu dużych, wentylowanych hamulców tarczowych na wszystkich czterech kołach oraz sztywnych przewodów hamulcowych z siatki ze stali nierdzewnej. Model Type-A Spirit R to najlepszy RX-7, szczycący się najwybitniejszymi osiągami w swojej historii.
*Nissan 370Z NISMO 2016*
Chociaż minęło już 45 lat od pojawienia się oryginalnego 240Z, jego wpływ pozostaje silny w świecie samochodów sportowych i w projektowaniu obecnej generacji 370Z Coupé. Kultowy kształt, utworzony przez połączenie krótkiego rozstawu osi, szerokiego rozstawu kół, nisko położonego środka ciężkości i płynnej sylwetki, jest dziś rozpoznawalny tak samo jak w 1970 roku.
Nawet bardziej niż inspirowane wyścigami aerodynamiczne nadwozie i zorientowane na kierowcę wnętrze w stylu kokpitu, w NISMO chodzi przede wszystkim o osiągi. W tym celu 370Z NISMO jest wyposażony w potężny 3,7-litrowy silnik DOHC V6 o mocy 350 koni mechanicznych ze zmienną regulacją zaworów i kontrolą podnoszenia (VVEL).
Większą moc silnika i przyspieszenie modelu 370Z NISMO uzyskano dzięki zastosowaniu wyjątkowej konstrukcji układu wydechowego w konfiguracji H i dostrojeniu tłumika, a także zoptymalizowanej kalibracji ECM (modułu sterującego silnika), aby uzyskać o 18 koni mechanicznych więcej niż w standardowym 370Z. Moment obrotowy jest ofukany na 276 lb-ft.
*Nissan GT-R R34 Skyline V-Spec*
W 1999 roku wprowadzono nowego Skyline R34 GT-R, który ma za sobą bogatą historię i godną pozazdroszczenia reputację. Będący „superewolucją” modelu, który zastąpił, R34 GT-R jest bardziej zaawansowany pod każdym względem. Jego nadwozie jest sztywniejsze, a pakiet aerodynamiczny jeszcze bardziej dopracowany, a wersja V-spec obejmuje przednie i tylne dyfuzory z włókna węglowego pod samochodem oraz dwuskrzydłowy regulowany profil na pokrywie bagażnika. Wśród wielu ulepszeń technicznych pod maską znajdują się podwójne ceramiczne turbosprężarki z intercoolerem, które skutecznie eliminują turbodziurę. Jest też większy moment obrotowy i lepsze dostarczanie mocy.
Sześciobiegowa przekładnia Getrag przenosi moc silnika na koła. Wprowadzono ulepszenia w układzie napędu na cztery koła ATTESA, który obejmuje E-TS, czyli elektroniczny podział momentu obrotowego. Daje to kierowcy rozrywkę 100-procentowego samochodu z napędem na tylne koła, wraz z przyczepością i bezpieczeństwem napędu na cztery koła 50:50, gdy wymagają tego warunki. Jest to dodatkowo wspierane przez „inteligentny” elektroniczny mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu. Udoskonalenia systemu kierowania tylnymi kołami Super HICAS obejmują elektroniczny system kontroli sprzężenia zwrotnego odchylenia, zapewniający jeszcze dokładniejsze sterowanie tylnymi kołami w ekstremalnych sytuacjach.
Szybszą reakcję turbosprężarki osiągnięto dzięki zastosowaniu nowych turbosprężarek. Moc jest dostarczana przez nową sześciobiegową skrzynię biegów Getrag o krótkich przełożeniach. Podstawowy silnik ma około dziewięciu lat i został po raz pierwszy opracowany do zastosowań wyścigowych. W specyfikacji wyścigowej silnik zapewnia komfortową moc do 507 KM.
*Toyota AE86*
Generacja AE86 Toyoty Sprinter Trueno to małe, lekkie coupe lub hatchback wprowadzone przez Toyotę w 1983 roku. W klasycznym kodzie Toyoty „A” oznacza silnik, który pojawił się w samochodzie (seria 4A), „E” oznacza Corollę , „8” oznacza piątą generację (seria E80), a „6” oznacza odmianę w ramach tej generacji.
Nawet po zaprzestaniu produkcji samochodu w 1987 roku, wiele prywatnych zespołów nadal ścigało się AE86 i nadal jest to popularny wybór do rajdów i wyścigów klubowych.
Częścią nieustającej atrakcyjności AE86 dla sportów motorowych jest konfiguracja tylnego napędu, funkcja niedostępna w większości nowych lekkich coupe.
*Toyota Supra MK IV*
W 1979 roku sześciocylindrowy rzędowy silnik Supra o pojemności 2,6 litra był pierwszym produkowanym silnikiem Toyoty wyposażonym w elektroniczny wtrysk paliwa. Supra była dostępna zarówno z manualną, jak i automatyczną skrzynią biegów, a standardowo była wyposażona w niezależne zawieszenie na 4 koła i hamulce tarczowe na 4 koła.
Poza drobnymi modyfikacjami stylistycznymi, kolejna duża zmiana nastąpiła w 1993 roku, kiedy Supra wkroczyła do świata supersamochodów. Dostępna zarówno w wersji z turbodoładowaniem, jak i bez, nowa Supra była radykalnym odejściem od dawnych Suprów. Kluczem były teraz osiągi i podjęto wiele działań mających na celu zmniejszenie masy — Toyota posunęła się nawet do wyposażenia pojazdu w wydrążone włókna dywanowe i wydrążony tylny spojler (opcjonalny w modelach z turbodoładowaniem).
Model Turbo został okrzyknięty przez wszystkie większe magazyny jako prawdziwy światowy hit. Dzięki mocy 280 KM pojazd był w stanie przyspieszyć od 0 do 100 km/h w mniej niż 5 sekund i osiągać ograniczoną elektronicznie prędkość maksymalną 250 km/h. Był to najwyższy poziom osiągów i największe zaangażowanie w osiąganie, jakie Toyota kiedykolwiek umieściła w jednym pojeździe.
DO KOSZYKA