69,90 zł
ALFABET – multimedialny zestaw doskonałych zabaw, które dzięki swej atrakcyjnej i nowoczesnej formie przykują uwagę najmłodszych uczniów.
Oprogramowanie aktywizujące i edukacyjne wpływa na wydajniejszą naukę najmłodszych. W wieku dziecięcym uczymy się najszybciej i zapamiętujemy najlepiej, jednak nie wszystkie dzieci mają takie same możliwości intelektualne. Maluchy z dysfunkcjami poznawczymi lub niepełnosprawnością utrudniającą im codzienne operowanie podstawowymi narzędziami, takimi jak kredki, flamastry, kreda, plastelina, modelina, czy blok techniczny i nożyczki, wymagają szczególnej uwagi i poświęcenia im większej ilości czasu. W takiej sytuacji pomocne okazuje się również oprogramowanie komputerowe pomagające wyrównać szanse edukacyjne, dzięki któremu dzieci z deficytami poznawczymi poradzą sobie w procesie edukacyjnym tak dobrze, jak dzieci pełnosprawne.
Program ALFABET jest zestawem multimedialnych zabaw, które dzięki atrakcyjnej formie przykują uwagę maluchów. Opracowany przez najwyższej klasy fachowców, jest nieocenioną pomocą w procesie edukacji dzieciaków w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym.
Umożliwia naukę liter i wyrazów, wyćwiczenie identyfikowania ich z głoskami, doskonalenie podstawowych zdolności językowych i znajomości pisowni. Dzięki temu dziecko rozpoczyna przygodę z nauką w szkole podstawowej w pełni przygotowane do tego zadania i pozbawione stresu związanego z nieumiejętnością czytania i pisania.
Program ALFABET składa się z licznych, zróżnicowanych elementów, z których każdy służy ćwiczeniu innych umiejętności językowych:
- Jaka to litera (23 ćwiczenia) – układanka obrazkowa z użyciem myszki, służącej do przeciągania obrazków w wyznaczone miejsce
- Literowy pociąg (24 ćwiczenia) - przenoszenie rozsypanych liter do odpowiednich wagonów, przy pomocy myszki
- Pary liter (50 ćwiczeń) – zabawa polegająca na łączeniu liter w pary kolorowymi linkami
- Łączenie punktów (24 ćwiczenia) - zabawa polegająca na stopniowym odkrywaniu liter dzięki
łączeniu punktów o różnych kolorach
- Odkrywanki alfabetyczne (16 ćwiczeń) – wskazywanie wymaganych liter wśród rozsypanych elementów alfabetu
- Kolorowanki literowe (20 ćwiczeń) – ćwiczenie polegające na wyborze odpowiedniego koloru i pokolorowaniu wskazanej litery
- Loteryjki (40 ćwiczeń) – należy wybrać z rozsypanki litery początkowe i wstawić je pod odpowiednie obrazki
- Zaznaczanki literowe (20 ćwiczeń) – zadanie polega na zaznaczeniu pierwszej litery wyrazu (nazwy obrazka) na obwodzie koła otaczającego obrazek
- Triady głoskowe I (20) – do każdej pary obrazków należy dodać ten obrazek, którego nazwa zaczyna się taką samą głoską
- Triady głoskowe II (15) – do każdej pary obrazków należy dodać ten obrazek, którego nazwa kończy się taką samą głoską
- Pierwsze głoski (nagłos – 79 ćwiczeń) – zadanie polega na przeniesieniu do ramki czterech obrazków, których nazwy zaczynają się wskazaną na ekranie literą (głoską)
- Ostatnie głoski (wygłos – 70 ćwiczeń) – zadanie polega na przeniesieniu do ramki czterech obrazków, których nazwy kończą się wskazaną na ekranie literą (głoską)
- Środkowe głoski (śródgłos – 90 ćwiczeń) – zadanie polega na przeniesieniu do ramki czterech obrazków, których nazwy zawierają wewnątrz wyrazu wskazaną na ekranie literę (głoskę)
- Puzzle literowe (100 ćwiczeń) – udźwiękowione puzzle literowe, zadanie polega na ułożeniu obrazka z kilku elementów
- Składanki literowe (50) – zagadki fonetyczne polegające na odszyfrowaniu ukrytego na gąsienicy pod znakiem zapytania obrazka oraz wyrazu
- Podpisywanki (80 )– składanki literowe polegające na poprawnym podpisaniu obrazka z odpowiednio wybranych i dopasowanych puzzli literowych.
Dzięki tak bogatemu zestawowi ćwiczeń, każde dziecko korzystające z programu ALFABET rozpocznie naukę w szkole podstawowej mając w pełni opanowaną naukę czytania i pisania, co z kolei pozwoli na szybkie, trwałe zdobywanie dalszej wiedzy i bycie klasowym prymusem.
Program ALFABET współpracuje ze wszystkimi obecnymi na rynku systemami operacyjnymi Windows: Windows XP/Vista/7/8/8.1
pj
DO KOSZYKA