49,99 zł
38,65 zł
Mała Akademia- Klasy 2 i 3 to zestaw 27 multimedialnych gier i łamigłówek, przygotowanych specjalnie dla dzieci w wieku szkolnym, uczęszczających do klas 2 i 3. Zestaw został opracowany przez profesjonalistów – pedagogów, a jego zawartość merytoryczną zweryfikowano pod kątem zgodności z podstawą programową przewidzianą dla klas 2 i 3.
Dzięki bezstresowej nauce przez zabawę, w tempie odpowiadającym dziecku, osiąga ono optymalne wyniki w nauce, a te z kolei procentują w dalszych etapach edukacji.
W 27 multimedialnych grach i łamigłówkach ich autorzy poruszyli zróżnicowane zagadnienia, co umożliwia dzieciom wspomaganie ich harmonijnego, zrównoważonego rozwoju.
Oto zawartość niektórych pozycji wchodzących w skład zestawu:
Rajd: uczestnicy rajdu zmagają się z nieprzewidzianymi wypadkami, które utrudniają im dotarcie do mety – kto będzie pierwszy?
Parking: gra polegająca na liczeniu aut na parkingu i szybkim dopasowywaniu ich do miejsc parkingowych według kolorów
Zbiory: zadanie uczestnika zabawy polega na zebraniu z pola snopków zboża – aby zebrać jak najwięcej w jak najkrótszym czasie, należy precyzyjnie zaplanować każdy ruch
Dożynki: kombajn nie radzi sobie z nadmiarem pracy na polach – zadanie gracza polega na optymalnym wykorzystaniu maszyny, co trzeba uprzednio drobiazgowo zaplanować
Lotnisko: uczestnik zabawy ma za zadanie pokierować drużyną pilotów wykonujących podniebne akrobacje – aby działania były skuteczne, należy zapoznać się z planem lotniska i optymalnie wykorzystać oferowane przez nie możliwości
Szkoła latania: niepowtarzalna okazja przećwiczenia umiejętności pilota w symulatorze lotów – uczestnik zabawy ma do dyspozycji podstawowe przyrządy nawigacyjne, dzięki którym może sprawdzić, czy poradzi sobie lecąc samolotem, balonem lub innym statkiem powietrznym, podczas gdy jednocześnie trzeba będzie unikać niekorzystnych warunków atmosferycznych: chmur burzowych, silnych wiatrów itp. Szkoła latania pomaga ćwiczyć umiejętność perspektywicznego myślenia, uprzedzania niekorzystnych wydarzeń oraz uczy obsługi podstawowych przyrządów nawigacyjnych
Nocny lot: podczas tego zadania należy odnaleźć grzybiarzy, którzy zgubili się w lesie – czy dasz radę odnaleźć ich nocą?
Wyścig łodzi: dwaj gracze rywalizują ścigając się na rzece kolorowymi łodziami – zabawa ćwiczy sprawność manualną i refleks
Przeprawa: zadaniem uczestnika zabawy jest przetransportowanie przez rzekę niedźwiadka, miodu i ula – jak to zrobić, skoro miś kocha miód i ma na niego wielki apetyt?
Parada na rzece: przystrojone kolorowymi chorągwiami łodzie przemierzają rzekę – niestety wiatr zrywa część oznaczeń. Należy je odnaleźć i ponownie dopasować do łódek. Dzięki tej grze dziecko rozwinie umiejętność logicznego myślenia, planowania oraz przewidywania kolejnych kroków
Motyle: traktor koszący trawę na łące napotyka utrudnienie w postaci wszechobecnych, pięknych motyli – aby je uchronić, należy połączyć w pary. Dzięki temu odlecą w bezpieczne miejsce, a traktorzysta będzie mógł dokończyć pracę
Ogród warzywny: pomóż zmęczonemu traktorowi zebrać warzywa znajdujące się na działce – zabawa ćwiczy spostrzegawczość, koordynację ruchową i zaznajamia dzieci z warzywami spotykanymi na rodzimych polach i w ogródkach
Na wsi: kolejna zabawa, podczas której jej uczestnik będzie miał za zadanie pomóc traktorowi, rozładowując i załadowując przyczepy podobnymi ładunkami
Kolorowa mozaika: zabawa pozwala upiększyć ścianę domu kolorową mozaiką. Gra ćwiczy koordynację ruchową, kreatywność, wyobraźnię i umiejętność planowania kilku posunięć naprzód
Listonosz: zadanie uczestnika zabawy polega na dostarczeniu korespondencji do adresatów – dzięki temu ćwiczy on umiejętność planowania kolejnych posunięć i orientację przestrzenną
Załadunek: zabawa polegająca na organizacji targów w mieście – wszystkie towary należy dostarczyć we właściwe im miejsce, w określonym czasie, co wymaga umiejętności planowania i pełnego skupienia
Witraże: zabawa polegająca na ukończeniu witraży zdobiących główną wieżę w mieście. Dzięki temu rozwija zdolności plastyczne, wyobraźnię przestrzenną oraz umiejętność planowania kilku ruchów naprzód
Wieże Hanoi: humorystycznie zatytułowana gra polegająca na przenoszeniu w odpowiednie miejsca nadmiaru kół zalegających w warsztacie samochodowym – należy pamiętać, by grupować je według podobieństwa, na górze sterty kłaść te o mniejszej średnicy, a na samym dole – te o największej. W innym wypadku wieże rozsypią się, a warsztacie zapanuje bałagan, jaki miał miejsce prze rozpoczęciem sprzątania
Nieoczekiwane znalezisko: buldożer wykopuje zamknięty na zamek kufer, przyozdobiony tajemniczymi, kwiecistymi wzorami. Niedaleko archeolodzy odnajdują zapis wskazówek, które prawdopodobnie umożliwią otwarcie kufra – czy uda się to zrobić?
Lot motyla: plenerowa lekcja matematyki, polegająca na liczeniu pięknych, wielobarwnych motyli i kwiatów posiadających tyle płatków, ile motyli udało się zliczyć. Gra ćwiczy umiejętność liczenia i zdolności porównawcze.
Wymagania systemowe
System operacyjny: Microsoft Windows XP, Vista, 7, 8 lub 10
Procesor: taktowany zegarem 1 GHz lub szybszy
pj
Informacje o bezpieczeństwie
Produkt wprowadzony do obrotu przed 13.12.2024
DO KOSZYKA