139,99 zł
129,00 zł
Długo oczekiwana, trzecia odsłona kultowego RPG akcji, tym razem w wersji na "pecety". Seria Diablo, tworzona przez programistów skupionych wokół studia Blizzard Entertainment (World Of Warcraft, StarCraft), ma ugruntowaną pozycję na rynku, a Diablo 3 w wersji na PC i platformę Mac w dniu premiery pobiło wszelkie rekordy sprzedaży, jakie kiedykolwiek przedtem odnotowano.
Trzecia część przeniesie gracza z powrotem do świata Sanktuarium, gdzie ponownie będzie musiał przeciwstawić się siłom ciemności i demonowi, od którego gra zaczerpnęła tytuł.
Akcja rozpoczyna się w 20 lat po zakończeniu wydarzeń opisanych w części II.
Na katedrę w Tristam spada kometa, która niefortunnie budzi do życia piekielne zastępy. Sanktuarium pilnie potrzebuje wybawcy. Wtedy do gry wkraczają: czarownik, barbarzyńca, szaman, mnich i łowca demonów. Gracz rozpoczyna rozgrywkę od wcielenia się w jednego z dostępnych bohaterów, z których każdy ma swą własną, bogatą historię, osadzoną w realiach poprzednich części Diablo. Przemierzając bezkresne krainy wykonujemy zadania zlecone przez napotykane postacie, walczymy z przeciwnikami i przeżywamy cały szereg niespodziewanych przygód. W zależności od tego, którego z bohaterów wybierzemy na początku gry, będziemy mieli do dyspozycji różne narzędzia walki i różne zestawy umiejętności – ich skuteczne wykorzystanie będzie zależało oczywiście od inwencji i pomysłowości gracza.
Obok znanych rozwiązań twórcy z Blizzard Entertainment wprowadzili do gry wiele nowości zarówno na płaszczyźnie fabuły gry, jak i interfejsu zarządzania postacią oraz samej oprawy wizualnej. Jako wsparcie w grze singleplayer gracz otrzymał Towarzyszy oraz system motywacyjny w postaci poszerzających różne funkcjonalności osiągnięć. „Siła potworów” to nowość pozwalająca dostosować poziom oponentów do własnych preferencji i umiejętności. Dla tych graczy, którzy na Diablo „zjedli zęby”, producent przygotował zupełnie nowy poziom trudności o nazwie, która mówi sama za siebie: Inferno.
Blizzard wzbogacił swoją najnowszą produkcję o możliwość prowadzenia walk z innymi gracami w formie „potyczek” na specjalnie przeznaczonych do tego celu arenach. Pierwotnie ta funkcjonalność była niedostępna, jednak w odpowiedzi na liczne sugestie graczy została ona dodana do gry w patchu oznaczonym numerem 1.0.7. Elementy gry sieciowej obecne w Diablo 3 obsługiwane są przez platformę internetową Battle.net, użytkownicy korzystający z sieci Playstation Network mogą wysyłać zaproszenia do gry i prowadzić rozmowy głosowe.
Dodatkowo możliwe jest sprzedawanie zdobytych przedmiotów innym uczestnikom gry oraz kupowanie przedmiotów, które są nam potrzebne w rozgrywce. Jest to możliwe dzięki wprowadzeniu w Diablo III domu aukcyjnego – funkcjonalności dotychczas kojarzonej raczej z grami gatunku MMO.
Oprawa graficzna najnowszej produkcji Blizzard Entertainment, tradycyjnie już, stoi na bardzo wysokim poziomie i obfituje w robiące spore wrażenie detale. Interfejs użytkownika w wersji na konsolę Playstation3 został przemodelowany, a jego funkcjonalność zoptymalizowana. Całość dopełnia stworzona z niezwykłym rozmachem oprawa audio, na którą składają fragmenty symfoniczne, śpiewy chóralne, charakterystyczne motywy muzyczne oraz wiele rozpoznawalnych motywów gitarowych.
Diablo 3 (PC) posiada rating PEGI 16.
pj
mam pytanie czy pójdzie na grafice graficznej geforce 210 procesor intel pent II 3 gb ram niby beta poszla mi płynnie ale to tylko beta
piątek, 27 kwietnia 2012 16:03
Blizzard teraz ma w dupie to co wyda, bazuje tylko na profilu Diablo 3 który powstawał przez 12 lat pod mianem "gdy idealnej". Gra oparta będzie na starych diabokach, a z upływem czasu, w grach zaczęły panować nowe mody i oldskoolowy hack'n'slash może się nie sprawdzić (oczywiście zostaną dokonane pewne urozmaicenia i dodane będą pewne "bonusy"). Blizzard nie próbuje chyba zaskarbić sobie naszej aprobaty swoją polityką (odejście szefa produkcji pół roku przed premierą gry?).
Z pewnością studiu nie zależy już na konsumencie, lecz na zysku.
Osobiście jednak wierzę w to że Diablo 3 okaże się dobrą grą.
poniedziałek, 23 kwietnia 2012 18:37
Czekam do 3 maja(wtedy mam urodzinki) no a od razu po nich zamówie sobie Diabolo!!! :D
wtorek, 17 kwietnia 2012 21:08
Przydałoby się więcej stron związanych z Diablo3 ! tj www.diablo3nerds.com.pl Ta gra będzie hitem i żadna gra w tym roku ją nie pokona! Dozobaczenia 15 maja!
sobota, 14 kwietnia 2012 19:46
Zamówione ! W tym sklepie najtaniej. Nie mogę się doczekać tego wspaniałego, chwalnego dnia !!! Hail.
sobota, 17 marca 2012 11:36
HAHAHAHA Widać że nie masz nawet 15 lat. Zresztą używanie przekleństw jako obrażeń danej osoby w tym wypadku pana "M" czyni cię jeszcze głupszym. To świadczy o kulturze. W jednym się zgodzę. Oby premiery tej gry nie było w ogóle bo tak jak z Battlefieldem same dzieci się zleciały grać. Jak mam spotkać na arenach takie osoby jak ty panie "Wozik10" i pana, panie "L" to wolę się wstrzymać od kupna tej gry nawet jeśli kosztowałaby 30 zł.
wtorek, 15 maja 2012 12:35
Kolejny dowód na to że Blizzard schodzi na psy. Nie lubię konsol ale DIII na PC wychodzi już niedługo tego roku a na konsole w 2015. Brawo dla Blizzarda. Jeszcze przesuńcie premierę PC na 2013 i konsol na 2020 i będzie po prostu zajebiście. Gratuluję wszystkim fanboyom Blizzarda że jeszcze ich szlag nie trafił za to co nam to studio robi.
poniedziałek, 30 kwietnia 2012 22:01
Cóż, rozumiem lojalność wobec twórców... sama uwielbiałam Blizzard'a... do momentu wyjścia Cataclysmu i cukierkowego Starcraft'a II... Diablo, Diablo II, Starcraft, Warcraft od jedynki po trójkę z dodatkiem... WoW, co było absolutnie trafionym pomysłem... a teraz? Jak jesteście tak zakochani w czymś, co nie jest pewne, to jeszcze sobie poczekacie. Ja tam wolę produkcje z klimatem, sercem i duszą. Diablo III nie będzie klapą (choć jak dla mnie już nią jest...) - za dużo ślepych fanatyków ma Blizz.
wtorek, 24 kwietnia 2012 21:30
"L". Taa... tylko że "dopieszczenie" gry trwa do maks 3 miesięcy a nie rok. Oni mają w garści taki "lizydup" jak ty to wiedzą że jak przeniosą premierę o jeden wiek albo tysiąclecie to i tak ludzie będą ich wielbić. Zresztą każdy głupi by się domyślił że zapowiedzieli premierę o rok wcześniej żeby się z graczy pośmiać. Pomyśl. Dobrego 200 godzinnego cRPG takie ogromne studia potrafią stworzyć w 2 lata a Diablo który miał być zakończony w 2012 przesunięty został o jeden rok. To oznacza że wtedy mieli jakieś 2/3 gry. kiedy teoretycznie miała być premiera. Zresztą po Becie szału nie ma. Jeśli gra tak będzie wyglądać to ja nie wydaję 180 zł.
sobota, 21 kwietnia 2012 21:30
Wozik sorry, ale akurat to dla kasy zrobili a nie z pasji. Każda premiera jest tak ułożona, aby ludzie kupowali jak najwiecej ich produktów i żeby premiery ich produktów same na siebie nie nakładały. Sami się też do tego przyznali. Pozdrawiam
niedziela, 15 kwietnia 2012 16:14